Radosław Kita

Radosław Kita

Ringier Axel Springer Polska

Head of Data Science w Ringier Axel Springer Polska.

Zaawansowaną analizą danych I wykorzystaniem technik uczenia maszynowego zajmuje się od początku tego wieku. Miał przyjemność prowadzić projekty i zarządzać zespołami Data Science w Onecie, Alior Banku, TVN, Allegro, jednym z dziesięciu największych telekomów na świecie Veon oraz Adform.
Najbardziej wymagające projekty jakie miał okHead of Data Science w Ringier Axel Springer Polska.
Zaawansowaną analizą danych I wykorzystaniem technik uczenia maszynowego zajmuje się od początku tego wieku. Miał przyjemność prowadzić projekty i zarządzać zespołami Data Science w Onecie, Alior Banku, TVN, Allegro, jednym z dziesięciu największych telekomów na świecie Veon oraz Adform.
Najbardziej wymagające projekty jakie miał okazję zrealizować: wyliczanie ryzyka udzielenia kredytu w oparciu o dane o sposobie używania Internetu oraz wykrywanie klientów korzystających z kilku kart SIM.
Obecnie kieruje zespołem zajmującym się personalizacją treści i budową systemów rekomendacji reklam.azję zrealizować: wyliczanie ryzyka udzielenia kredytu w oparciu o dane o sposobie używania Internetu oraz wykrywanie klientów korzystających z kilku kart SIM.
Obecnie kieruje zespołem zajmującym się personalizacją treści i budową systemów rekomendacji reklam.